VÄLKOMMEN TILL

Step By Step - Som En Liten Familj

Hos oss får du dansa en mängd olika dansstilar till massor av bra musik. Vi dansar, improviserar, lär oss trix, skapar egna danser, står på scenen, showar och tävlar. Våra danslärare är kompetenta, erfarna och passionerade och älskar verkligen både att dansa och undervisa.

Step By Step-dansskola startades 2007 i Skutskär. Sen dess har dansskolan vuxit mer och mer för varje år som passerat. Idag har vi över 30 dansgrupper i sex olika städer; Skutskär, Gävle, Tierp, Hofors, Ockelbo och Norrsundet, med runt 700 danselever.

Värdegrunden och vad som driver oss framåt är; Glädje, Gemenskap, Utveckling, Förtroende och Öppenhet. Vi är dansskolan där du växer som dansare och som människa - här får du ett extra hem att trivas och utvecklas i.