elite camp v.26 2024 i Skutskär

anmälan Elite Camp

ÅNGERRÄTT / DISTANSAVTALSLAGEN: Du har enligt Lag om distansavtal och avtal utanför affärslokaler (2005:59) full ångerrätt i 14 dagar från den dag du får antagningsbesked, dock som längst tills aktiviteten är påbörjad. När du påbörjat aktiviteten innebär det att du avsäger dig ångerrätten.
Äntligen dags för Elite Camp & 5-dagars dansläger fullt av dans, bad, lekar, tävlingar, shower, nya vänner och massa mera roligt!
  • När: 25-29 juni, första dagen kl 18 till sista dagen kl 12, för alla som sover kvar. För dem som inte sover över så avrundar vi varje dag ca kl 21 med mellis och startar varje dag ca kl 8 med frukost. Vill man äta frukost hemma kommer man tillbaka kl 8:30 för städning och förberedelser inför dansstart.
  • Var: Ordenshuset i Skutskär, på Fjärde Tvärgatan 12 (åk mot Ordensgatan).
  • ​​​​​​​Ålder: För alla födda 2015 & tidigare. Elever utanför dansskolan är också välkomna.
  • Nivå: Fortsättningsnivå till avancerade. Elite Camp är en rolig med tuuf dansvecka som fylls med mycket dans, träning och roliga utmaningar. Vi kommer ofta att dela in oss i två eller flera olika nivå-grupper, så de som vill träna ännu hårdare får göra det och de som vill ta det lugnare får göra det.
  • Danslärare: Hanna Alneberg och fler spännande danslärare.
  • Dansstilar: Bland annat disco, hiphop, jazz, modern, slow, balett och breakdance.
  • Dansshow: Danslägret kommer att avslutas med en gratis dansshow och danstävling för familj och vänner kl 11-12 sista dagen.
  • Dansgåva: Alla lägerdeltagare får en varsin dansgåva i ny upplaga på lägret, som de får behålla. Denna gåva kommer endast gå att köpa i ett begränsat antal efteråt.
  • Mat: Ät en stadig middag innan ni kommer till lägret första dagen så ni orkar sätta igång och dansa direkt. Vi äter ingen middag första dagen eftersom vi börjar kl 18, men vi får ett stadigt mellis på kvällen. Sista dagen äter vi ingen lunch ihop eftersom vi slutar kl 12, men vi äter en stadig frukost och mellis dock. Övriga dagar är det frukost, lunch, eftermiddagsmellis, middag och kvällsmellis. Vi har alltid massor av mat/mellis på plats så ingen ska gå hungrig. Vi kommer även ha en kiosk mot kvällen för dem som vill köpa något gott att smaska på.
  • Försäkring: Alla lägerdeltagare är försäkrade under sin lägervistelse.
  • Summa: 2700kr per person med eller utan övernattning.
  • Anmälan, inbetalningsinfo, packlista och mer info: under Lägerfliken på stepbystepdansskola.com.
  • Mer info: stepbystepdansskola@gmail.com.

KOSTNAD FÖR ETT LÄGER

Variant nr. 1: 2700 kronor per person utan övernattning.
Variant nr. 2: 2700 kronor per person med övernattning.
​​​​​​​OBS: det kostar 2800 kronor för alla som anmäler sig och/eller betalar efter sista anmälnings- och betaldatum som är två veckor innan lägret.

INBETALNINGSUPPGIFTER

PlusGiro: 87 43 13-0.​​​​​​​ Swish: 123 620 27 41.
Vid betalning: använd helst PlusGiro, men Swish går också bra och kontant i krisfall.
Viktigt att ni skriver elevens/kundens fullständiga namn, födelseår, dansstad samt ordet "dans" i meddelanderutan när ni betalar in, annars kan vi inte se vem inbetalningen kommer ifrån.
Sista inbetalningsdatum: Två veckor innan ska lägret vara betalt. Två veckor innan är även lägeranmälan bindande (vilket innebär betalningskrav) och förseningsavgift läggs även på med 100kr. Betalar eller anmäler ni er efter denna period kostar det 2800kr och då måste vi ha er lägeravgift allra senast dagen innan lägret kl 18:00.

detta får du:

• 3-8 timmars dans om dagen med flera kompetenta lärare i flertalet dansstilar.
  • Dansgåva i ny upplaga.
  • Boende alla nätter.
  • Frukost, lunch, middag, mellis och fika (ca 18 måltider totalt).

Aktiviteter

• Vi lär oss nya danser, tävlar, battlar, showar, egen träning, improvisation, skapar egna danser.
  • ​​​​​​​Bad, 5-kamp, cyphers, limpo, lekar, akrobatik, godisförsäljning och fler roliga aktiviteter​​​​​​​​​​​​​​.​​​​​​​
  • Olika samtal om dans, träning, kost och hälsa.

PACKLISTA FÖR ÖVERNATTARE​​​​​​​

Kudde, täcke/sovsäck, madrass/liggundelag, tandkräm, tandbortste, ombyte, Step By Step-tshirt till dansshowen (man får låna om man inte har egen), godis/mellis (valfritt), pengar att köpa godis för i vår kiosk (valfritt), dans/träningsskor för utomhus och inomhus, vattenflaska, tjocktröja, mössa/keps (valfritt), solskyddskräm, badkläder, handduk och mer som ni tror att ni kan behöva. Tar ni med er en dubbelmadrass behöver ni sova två stycken på den, annars blir det för trångt i lokalen - enkelmadrass är bra om man vill sova själv.

PACKLISTA FÖR ICKE ÖVERNATTARE

​​​​​​​Dusch finns på plats.