Boka oss

för dansundervisning eller dansshow

boka oss  - för dansundervisning eller dansshow

ÅNGERRÄTT / DISTANSAVTALSLAGEN: Du har enligt Lag om distansavtal och avtal utanför affärslokaler (2005:59) full ångerrätt i 14 dagar från den dag du bokar något online, dock som längst tills aktiviteten är påbörjad. När aktiviteten är påbörjad innebär det att du avsäger dig ångerrätten.

info Dansundervisning eller dansshow

​​​​​​​Kontakta oss om ni vill boka in dansundervisning eller dansshow i skolan, på ett kalas, en konferens, ett bröllop, en möhippa/svensexa eller kanske till ert jobb som friskvård eller underhållning.

Vi på Step By Step-dansskola erbjuder privat- & gruppundervisning utefter era önskemål. Vi kommer gärna ut till er på er önskade plats, men vi kan även hjälpa till att hitta en passande lokal att vara i. Vi hjälper gärna till att komma fram till ett passande upplägg på er bokning om ni vill ha hjälp med det.

Här är några dansstilar vi erbjuder: hiphop/street, disco, jazz, breakdance/breaking, balett, modern/nutida, salsa, afro, dancehall, linedance m.m...

PRISER Dansundervisning eller dansshow

​​​​​​​Dansundervisning från 1000kr i timmen, för varje påbörjad timme*.
Dansshow med 1 eller flera dansare från 2000kr i timmen, för varje påbörjad timme*.
PlusGiro: 87 43 13-0.​​​​​​​ Swish: 123 620 27 41.

​​​​​​​* Kostnaderna kan stiga beroende på förberedelsetid, exempelvis om ni har speciella önskemål som tar extra mycket tid att förbereda. Kostnaderna kan reduseras om ni bokar flera tillfällen samtidigt. Reseersättning kan tillkomma beroende på avstånd - vi utgår ifrån Gävle.