DANSLÄGER skutskär 8-9/12

anmälan DANSLäger

ÅNGERRÄTT / DISTANSAVTALSLAGEN: Du har enligt Lag om distansavtal och avtal utanför affärslokaler (2005:59) full ångerrätt i 14 dagar från den dag du får antagningsbesked, dock som längst tills aktiviteten är påbörjad. När du påbörjat aktiviteten innebär det att du avsäger dig ångerrätten.
Äntligen dags för dansläger, fullt av dans, kompisar, lekar, tävlingar, shower, godis och massa mera roligt!
  • Var: Ordenshuset i Skutskär, på Fjärde Tvärgatan 12 (åk mot Ordensgatan).
  • När: 8 till 9 december, kl 17:30 dag 1 till kl 16:00 dag 2.
  • ​​​​​​​Ålder: För alla födda 2015 & tidigare (åldersdispens kan ev lösas).
  • Danslärare: Hanna Alneberg, Tilda Wikholm och Annie Lohikangas.
  • Dansstilar: På lägret kommer deltagarna att få dansa: disco, jazz, modern, hiphop och breakdance.
  • Dansshow: Danslägret avslutas med en gratis dansshow och danstävling för publik (se tid på schemat nedan).
  • Danströja: Alla lägerdeltagare får en varsin danströja i ny upplaga, som de får behålla. Denna tröja kommer endast gå att köpa i ett begränsat antal efteråt.
  • Mat: Ät en stadig middag innan ni kommer till lägret första dagen så ni orkar sätta igång och dansa direkt. Vi äter ingen middag första dagen, men vi får ett stadigt mellis på kvällen. Andra dagen äter vi frukost, lunch och mellis ihop. Vi har alltid massor av mat/mellis på plats så ingen ska gå hungrig.
  • Försäkring: Alla lägerdeltagare är försäkrade under sin lägervistelse.
  • Summa: 750kr.

Kostnad för ett läger

Variant nr. 1: 750 kronor per person utan övernattning.
Variant nr. 2: 750 kronor per person med övernattning.
​​​​​​​OBS: det kostar 800 kronor för alla som anmäler sig och/eller betalar efter sista anmälnings- och betaldatum som är två veckor innan lägret.

INBETALNINGSUPPGIFTER

PlusGiro: 87 43 13-0.​​​​​​​ Swish: 123 620 27 41.
Vid betalning: använd helst PlusGiro, men Swish går också bra och kontant i krisfall.
Viktigt att ni skriver elevens/kundens fullständiga namn, födelseår, dansstad samt ordet "dans" i meddelanderutan när ni betalar in, annars kan vi inte se vem inbetalningen kommer ifrån.
Sista inbetalningsdatum: Två veckor innan ska lägret vara betalt och då blir även lägeranmälan bindande (vilket innebär betalningskrav) och förseningsavgift läggs även på med 50kr. Betalar eller anmäler ni er efter sista inbetalningsdatumet kostar det 800kr och då måste vi ha er lägeravgift allra senast dagen innan lägret kl 18:00.

LÄGERSCHEMA

Fredag:
17:30 är det samling, tröjutdelning och därefter dans med mellispaus. Se till att ha ätit middag innan ni kommer till lägret.
21:30 åker de som inte övernattar hem och sover. Duschmöjligheter finns även nu.

Lördag:
8:00 är det frukost och de som inte sov över kommer tillbaka. Vill man äta frukost hemma kommer man tillbaka 8:30 då vi har städning och förberedelser inför dans.
9:00 är det dans.
12:00 är det lunch.
13:00 är det tävlingar och genrep för deltagarna.
15:00-16:00 är det gratis dansshow och danstävling för publik.

PACKLISTA FÖR ÖVERNATTARE​​​​​​​

kudde, täcke/sovsäck, madrass/liggundelag, tandkräm, tandbortste, ombyte, godis/mellis (valfritt), pengar att köpa godis för i vår kiosk (valfritt), dans/träningsskor för utomhus på våren/sommaren och för inomhus året runt, vattenflaska, tjocktröja, mössa/keps (valfritt), solskyddskräm på våren/sommaren och mer som ni tror att ni kan behöva. Tar ni med er en dubbelmadrass behöver ni sova två stycken på den, annars blir det för trångt i lokalen - enkelmadrass är bra om man vill sova själv.

PACKLISTA FÖR ICKE ÖVERNATTARE

godis/mellis (valfritt), pengar att köpa godis för i vår kiosk (valfritt), dans/träningsskor för utomhus på våren/sommaren och för inomhus året runt, vattenflaska, tjocktröja, mössa/keps (valfritt), solskyddskräm på våren/sommaren och mer som ni tror att ni kan behöva.​​​​​​​
För frågor och mer info: stepbystepdansskola@gmail.com.