Logga-2017-svart-bak-vinrod-textLogga-2017-svart-bak-vinrod-text
Logga 2017 svart bak vinrod text

shoppen

BESTÄLL här

Ni får era produkter inom 1-3 veckor, på er danslektion. Går även att hämtas i Sörby i Gävle där lagret finns - bra alternativ om ni beställer under lov eller om ni inte går på dansskolan. På dansavslutningar har vi alltid shoppen på plats så man får se allt, prova ut vad som passar bäst och handla på plats.

du KAN beställa följande:

• Tshirt för 120kr med Step By Step-logga i fram. En ljusgrön, blå/turkos eller ljusrosa tshirt med vita Step By Step-loggan, och en vinröd, svart eller lila tshirt med guldiga Step By Step-loggan. Finns i storlekarna 90/100, 110/120, 130/140, XS, S, M, L och uppåt. Vi ha även i begränsad upplaga i begränsade storlekar, tills lagret tar slut: marinblåa, mellanblåa, gråa, orangea, mörkgröna, beiga och gula tshirts i vissa storlekar.
  • Svart Break Masters-tshirt (begränsad upplaga) för 120kr med orange Break Masters-logga i fram. Finns i storlekarna 90/100, 110/120, 130/140, XS, S, M och L eller tills lagret tar slut. Vi ha även några få i dessa färger tills lagret tar slut: mörkgröna, bruna och vita Break Masters-tshirts.
  • Vinröd Break Masters-tshirt (begränsad upplaga) för 120kr med vit Break Masters-logga i fram och Member skrivet på ryggen. Finns i storlekarna 90/100, 110/120, 130/140, XS, S, M och L eller tills lagret tar slut.
  • Långärmad träningströja för 150kr. En svart med liten ljusblå Step By Step-logga och en röd med liten guldig Step By Step-logga i fram till vänster. Begränsad upplaga i begränsade storlekar, tills lagret tar slut.
  • Svart Disco Masters-tshirt för 150kr med flerfärgad Disco Masters-logga i fram. Begränsad upplaga i begränsade storlekar, tills lagret tar slut.
  • Svart hoodie för 200-250kr med Step By Step-loggan i vitt på ryggen. 200kr för storlekarna 120-160 och 250kr för storlekarna XS och uppåt. Vi ha även i begränsad upplaga i begränsade storlekar, tills lagret tar slut: hoodie med huva och dragkedja med liten röd Step By Step-logga till vänster i fram.
  • Svart sweater för 250kr (hoodie utan huva) med lilla Step By Step-loggan vänster fram. Finns i storlekarna XS och uppåt.
  • Svarta tights i bommulsmaterial för 150-200kr med Step By Step-loggan i vitt eller guld (på vänster framsida lår). Finns i enkla storlekar (ej dubbelstorlekar) för alla barn och vuxen. 150kr för barnstorlek och 200kr för vuxenstorlek (från XS och uppåt).
  • Svarta tights i träningsmaterial för 450kr med Step By Step-loggan i vitt (på vänster framsida lår). Finns i storlekarna XS och uppåt.
  • Svarta mjukisbyxor för 200-250kr med Step By Step-loggan i vitt (på vänster framsida lår). 200kr för storlekarna 120-160 och 250kr för storlekarna S och uppåt.
  • Svarta vindbyxor för 500kr med Step By Step-loggan i vitt (på vänster framsida lår). Finns i storlekarna XS och uppåt.
  • Tygpåse för 70kr i färgerna rosa eller blå med vita Step By Step-loggan eller i svart med ljusblåa Step By Step-loggan.
  • Svart keps för 100kr med guldiga Step By Step-loggan i fram (finns några med vita dansloggan kvar). En storlek – justerbart spänne i bak.
  • Vattenflaska för 120kr i grön, rosa, blå eller svart genomskinlig färg, med vita Step By Step-loggan på.
  • Headspinmössa i olika färger för 300kr (fråga om ni vill veta vilka färger vi har inne nu). Denna mössa är perfekt för alla som älskar breakdance och hiphop och gör det även ännu enklare att stå och snurra på huvudet.
  • Svart munskydd för 70kr med vita Step By Step-loggan. Säkert munskydd som går att tvättas och återanvända.
  • Step By Step-loggan i guld eller vit på valfritt plagg för 70kr. Ni köper själva plagget och ger det sen till er danslärare i en påse där ni även lagt med en lapp med ert namn, önskad färg på loggan samt positionen för loggan på plagget.

Betalning:

• Betalning sker direkt vid beställningstillfället eller inom 14 dagar efter ni mottagit kläderna/produkterna.
  • PlusGiro: 87 43 13-0.
  • Swish: 123 620 27 41.
  • Vid betalning: använd helst PlusGiro, men Swish går också bra och kontant i krisfall.
  • Viktigt att ni skriver elevens/kundens fullständiga namn, födelseår, dansstad samt ordet "shopp" i meddelanderutan när ni betalar in, annars kan vi inte se vem inbetalningen kommer ifrån.
  • ÅNGERRÄTT / DISTANSAVTALSLAGEN: Du har enligt Lag om distansavtal och avtal utanför affärslokaler (2005:59) full ångerrätt i 14 dagar från den dag du beställer något online.
​​​​​​​Mer info:
stepbystepdansskola@gmail.com