Logga-2017-svart-bak-vinrod-textLogga-2017-svart-bak-vinrod-text

disco 17 maj

GLITTERdisco fredag 17 maj

på Folkan i Skutskär

Disco fyllt med Godisregn, Dansstopp, Kiosk, Limbo, Ansiktsmålning, Maskerad, Danstävlingar och massa mera roligt för barn och unga. Alla är välkomna, även om man inte går på dansskolan.

För alla födda 2019-2024: kl 17:00-18:00.
För alla födda 2008-2018: kl 18:30-20:00.
Äldre får också delta på båda discona (syskon, kompisar, elever, föräldrar), men behöver då även betala inträde

Inträde: 20kr/pers för vårterminens elever, övriga 50 kr/pers, 0-1 år gratis. Vi tar swish.​​​​​​​​​​​​​​
​​​​​​​​​​​​​​Plats: Folkets Hus i Skutskär, på Gävlevägen 24 (ingång till höger om byggnaden).
Allt på discot är valfritt och ingen föranmälan behövs.

På discot kommer ni kunna handla chips, godispåse, saft, kaffe, te, ansiktsmålning och mera för 12kr styck. Vi tar swish. Det går att swisha före eller efter discot åt barnet om inte en anhörig är med barnet eller om barnet inte har swish själv.

​​​​​​​Alla pengar som blir över efter discots utgifter går till tävlingsgruppen på dansskolan, som även har hand om allting på discot, med stöd av dansskolechef Hanna.