elite day 20/4

elite day lördag 20 april

En dag fylld med dans, tävlingar, danslekar, mellis, ny danströja och nya vänner!
  • Var: Sveasalen i Tierp, på Stationsgatan 5 (nära Hemköp).​​​​​​​
  • Tider/åldrar/nivå/pris: ​​​​​​​Kl 13:00-14:30 för alla födda 2017 och tidigare, på enkel nivå, pris 350kr (åldersdispens går att lösa). Kl 14:45-18:00 för alla födda 2013 och tidigare inklusive tävlingsgruppen, medel/svår nivå, pris 450kr. Vill man delta på båda tiderna kostar det 650kr.
  • Anmälan: Mejla följande info till stepbystepdansskola@gmail.com: "Elite Day", namn på deltagare, födelseår på deltagare (fulständigt personnummer om du är ny), mobilnummer till målsman, vilken/vilka tider deltagaren vill delta, tröjstorlek på deltagare, eventuella allergier på deltagare.​​​​​​​ Avanmälan utan betalkrav fram till och med en vecka innan. Blir du sjuk och inte kan delta får du använda avgiften som tillgodo till kommande event/kurser på dansskolan.
  • ​​​​​​​Danslärare: Hanna Alneberg & en till danslärare.
  • Dansstilar: Disco, jazz och modern på våren och hiphop-mix på hösten.
  • ​​​​​​​Dansgåva: Alla deltagare får en danströja i ny upplaga som de får behålla.
  • ​​​​​​​Mellis: Deltagarna får mellis, men viktigt att ha ätit stadig lunch innan.
  • Försäkring: Alla deltagare är försäkrade under dagen, förutsatt att vi har ert fullständiga personnummer.
  • ​​​​​​​Inbetalningsinfo: PlusGiro: 87 43 13-0 eller Swish: 123 620 27 41. Skriv elevens namn, födelseår och "Elite Day" i meddelanderutan när ni betalar in. Sista inbetalningsdatum är dagen innan Elite Day kl 18:00.​​​​​​​
  • Frågor: stepbystepdansskola@gmail.com.

​​​​​​​ÅNGERRÄTT / DISTANSAVTALSLAGEN: Du har enligt Lag om distansavtal och avtal utanför affärslokaler (2005:59) full ångerrätt i 14 dagar från den dag du får antagningsbesked, dock som längst tills aktiviteten är påbörjad. När du påbörjat aktiviteten innebär det att du avsäger dig ångerrätten.