DANSLÄGER 24-25/5 2024 i ockelbo

anmälan DANSLäger

ÅNGERRÄTT / DISTANSAVTALSLAGEN: Du har enligt Lag om distansavtal och avtal utanför affärslokaler (2005:59) full ångerrätt i 14 dagar från den dag du får antagningsbesked, dock som längst tills aktiviteten är påbörjad. När du påbörjat aktiviteten innebär det att du avsäger dig ångerrätten.
Äntligen dags för 2-dagars dansläger fullt av dans, bad, lekar, tävlingar, shower, nya vänner och massa mera roligt!
  • Var: Mobygården i Ockelbo, på Svartsbovägen 7.
  • När: 24-25 maj, kl 18:00 dag 1 till kl 16:00 dag 2, för alla som sover kvar. För dem som inte sover över så avrundar vi varje dag ca kl 21 med mellis och startar varje dag ca kl 8 med frukost. Vill man äta frukost hemma kommer man tillbaka kl 8:30 för städning och förberedelser inför dansstart.
  • ​​​​​​​Ålder: För alla födda 2015 & tidigare. Elever utanför dansskolan är också välkomna.
  • Danslärare: Hanna Alneberg.
  • Dansstilar: Bland annat disco, hiphop, jazz, modern och breakdance.
  • Dansshow: Danslägret avslutas med en gratis dansshow och danstävling för publik (se tid på schemat nedan).
  • Danströja: Alla lägerdeltagare får en varsin danströja i ny upplaga, som de får behålla. Denna tröja kommer endast gå att köpa i ett begränsat antal efteråt.
  • Försäkring: Alla lägerdeltagare är försäkrade under sin lägervistelse.
  • Summa: 800kr per person med eller utan övernattning.
  • Anmälan, inbetalningsinfo, schema och packlista: under Lägerflikenstepbystepdansskola.com.
  • Mer info: stepbystepdansskola@gmail.com.

KOSTNAD FÖR ETT LÄGER

Variant nr. 1: 800 kronor per person utan övernattning.
Variant nr. 2: 800 kronor per person med övernattning.
​​​​​​​OBS: det kostar 850 kronor för alla som anmäler sig och/eller betalar efter sista anmälnings- och betaldatum som är två veckor innan lägret.

INBETALNINGSUPPGIFTER

PlusGiro: 87 43 13-0.​​​​​​​ Swish: 123 620 27 41.
Vid betalning: använd helst PlusGiro, men Swish går också bra och kontant i krisfall.
Viktigt att ni skriver elevens/kundens fullständiga namn, födelseår, dansstad samt ordet "dans" i meddelanderutan när ni betalar in, annars kan vi inte se vem inbetalningen kommer ifrån.
Sista inbetalningsdatum: Två veckor innan ska lägret vara betalt och då blir även lägeranmälan bindande (vilket innebär betalningskrav) och förseningsavgift läggs även på med 50kr. Betalar eller anmäler ni er efter sista inbetalningsdatumet kostar det 800kr och då måste vi ha er lägeravgift allra senast dagen innan lägret kl 18:00.

lägerschema

​​​​​​​​​​​​​​Dag 1:
18:00 är det samling, tröjutdelning och därefter dansdags med mellispaus. Se till att ha ätit middag innan ni kommer till lägret.
21:00 åker de som inte övernattar hem och sover. Duschmöjligheter finns även nu.
Dag 2:
8:00 är det frukost och de som inte sov över kommer tillbaka. Vill man äta frukost hemma kommer man tillbaka 8:30 för städning och förberedelser inför dansstart.
9:00 är det dans, lekar, tävlingar och annat kul.
11:30 är det lunch.
12:30 är det dans, bad vid fint väder och annat kul.
14:30 är det mellis.
15:00-16:00 är det gratis dansshow och danstävling för publik.

PACKLISTA FÖR ÖVERNATTARE​​​​​​​

kudde, täcke/sovsäck, madrass/liggundelag, tandkräm, tandbortste, ombyte, godis/mellis (valfritt), pengar att köpa godis för i vår kiosk (valfritt), dans/träningsskor för utomhus på våren/sommaren och för inomhus året runt, vattenflaska, tjocktröja, mössa/keps (valfritt), solskyddskräm på våren/sommaren, badkläder vid fint väder på sommaren och mer som ni tror att ni kan behöva. Tar ni med er en dubbelmadrass behöver ni sova två stycken på den, annars blir det för trångt i lokalen - enkelmadrass är bra om man vill sova själv.

PACKLISTA FÖR ICKE ÖVERNATTARE

godis/mellis (valfritt), pengar att köpa godis för i vår kiosk (valfritt), dans/träningsskor för utomhus på våren/sommaren och för inomhus året runt, vattenflaska, tjocktröja, mössa/keps (valfritt), solskyddskräm på våren/sommaren, badkläder vid fint väder på sommaren och mer som ni tror att ni kan behöva.​​​​​​​